Інтерв'ю з Peu Étre. Chill Out #3 1995 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 1)

Peu Étre? Хочеш дізнатись більше? Повір мені, ці хлопці дуже балакучі, тому я замовкаю і погнали!... Приємного читання!

Представляю вам Peu Étre. Це ваш перший проект? Маєте на даний момент якийсь матеріал?


Лоран: Привіт, ми почали грати разом у вересні 1994 року. Був тільки Себастьян, який вже грав до цього в інших проектах. Peu Étre - це Майк на вокалі, Себастьян на барабанах, Джером - гітара/бас/вокал і я - Лоран або ж "М'ячик" - гітара/бас. Ми записали демо з Robot Monster і випустили наш 7". Також ми з'являємося в декількох збірниках. Ми - гурт з друзів, які разом вже дуже давно.


Peu Étre, хммм, що стоїть за назвою вашого гурту (чи може це значити "може бути" чи "маленька істота")?


Джером: якщо бути відвертим, я не вірю, що наша назва приховує в собі щось чарівне, хіба що великий жарт: якщо ви вимовляєте її дуже швидко, то звучить вона як "pouet" - пискавка. Мені точно подобається ця назва.

Себастьян: з мого боку, назва Peu Étre означає просто бути крихітним, дуже маленьким у порівнянні з багатьма речами, які нас оточують, людьми, природою тощо.

Майк: Привіт, я Майк. Перш за все дякую тобі за це, для мене велика честь давати інтерв'ю для кращого французького зіна... (ред.: мені лижуть дупу!) Добре, тепер що стосується відповіді на ваше запитання: Ну, для мене це просто бути найменшим, і все.


Розкажіть трохи про те про се, що відбувається навколо Пуатьє/Ньора (гурти, організації, зіни...)? Мені здається, що там є двіжуха, так?


Джером: це весело, тому що нам часто не вистачає того, що є в інших містах, і тому іноді ми забиваємо на те, що є у нас. Можна сказати, що у нас багато чого відбувається, особливо в Пуатьє, але дуже мало того, що мене цікавить. Мені все це здається дуже закритим, це маленька сім'я, яка, так би мовити, змішана кровно. Наш патріарх - це тутешній великий концертний майданчик, це наш сучасний комфорт. Я не бачу багато революційних або феєричних речей у всіх тутешніх гуртах, як і в лейблах з їх запахом кумівства. Ми намагаємося організовувати концерти незалежним способом, але це досить важко, тому що незалежність дорого коштує. Я б сказав, що у нас є певна кількість людей, які організовують концерти для своєї політичної агітації, більшість з них атеїсти. Деякі з них також керують організацією Animal Liberation. На цьому рівні я більше віддаю перевагу Ньору, де дійсно молодь бере все в свої руки і намагається щось зробити, і у мене є почуття, що це їм нормально так відбивається. Не те, щоб я віддавав перевагу прибутку в музичному плані, але підхід приємний. А ще є гурт, який мені дуже подобається: Hebb (з Тьєррі Рамбо, який грає в Alcatraz). У цих двох містах є багато людей, яких я ціную і з якими розділяю любов до музики.

Себастьян: Не скажу багато про Пуатьє, тому що я не часто там буваю, я більше знаю про Ньор. Там все починає рухатися, нещодавно було створено Rezo Uht, вони організовують концерти, а також свого роду фестивалі, які об'єднують музику і візуальне мистецтво. Ці люди теж роблять фанзін, але то секрет (!!!). Так-то, що стосується гуртів: є стилі для всіх (хардкор, реп, нойз, панк...); і оскільки в приміщенні де ми рєпаємо є хороше музичне обладнання, багато гуртів наробило демок. Тому добре, що всі ці люди починають щось робити, я сподіваюся, що це буде ще довго.

Лоран: Я не знаю, чи дійсно Пуатьє і Ньор активні. У всякому разі, ми намагаємося бути активними, і багато людей з цих двох міст теж намагаються. Зрозуміло, що в Пуатьє є невелика місцева сцена, яка жваво розвивається. Є, звичайно, фантастичне дістро Олів'є Лепіна і лейбл Laissez Nous Jouer! (де є Ніколь Фіссе з Finger Print) Зі свого боку, ми спробували створити невелике дістро з Джеромом, і перш за все ми спробували створити лейбл (Le Brun, Le Roux Corporation) для видавництва нашого EP. Зіни також є. З концертної точки зору ми намагаємося організувати концерти якнайкраще, але у нас є проблеми з майданчиками, вони є в Пуатьє та Ньорі, але проблеми бувають. Ну що ж, все не так вже й погано!

Майк: по бандам: є Symptom Of Isaac, Carther Matha (з Джеромом), Init, Peu Être і Born Against. Є багато зінів: Aura Popularis, звичайно, є La Main De La Bête photozine Норберта (називається "XXX"), J'ai Le Regret À La Joie Mêlé Джерома, Pierre Qui Roule N'amasse pas Mousse "М'ячика" (він ще не вийшов...) і ще є концертний букінг Sidonie, я там керівник, так що якщо ви в банді, то надсилайте мені свій матеріал в трьох примірниках + 100 франків за відповідь (жартую, звичайно).


Чим ви займаєтесь в вільний час, щось, можливо, зв'язане з хардкором чи ні?


Джером: та щось не сильно все рухається. Забагато труднощів, щоб організувати хардкор-концерти з Sidonie. Ми хочемо запропонувати щось нове, щось більше, а нічого не виходить, і це ганьба. З великим задоволенням роблю зін J'ai Le Regret À La Joie Mêlé . "М'ячик" і я в значній мірі зайняті поширенням Peu Étre 7", який ми зараз зробили і відлили своїми власними руками на Le Brun, Le Roux Corporation. Ми сповнені бажань і сподівань щодо лейблу. А ще є мій другий гурт Carther Matha, якому я сподіваюся присвятити більше часу в цьому році, незважаючи на навчання!

Себастьян: я ганяю на ковзанах, але не зараз, тому що нещодавно мене прооперували, були проблеми зі зв'язками коліна, так що мені доведеться почекати місяців вісім, перш ніж я зможу відновитись.

Лоран: поки що я працюю слюсарем по металу. П'ять місяців тому я був студентом і незабаром стану відкосившим від армії з міркувань совісті в воєнкомі в Ньорі. Окрім гурту я веду лейбл Le Brun, Roux разом з Джеромом. Я також беру участь у букінгу Sidonie. Інакше: я живу! Також намагаюся бачитися з друзями якомога частіше.

Майк: Ну, зін Aura Popularis, букінг Sidonie, листування, я войовничо беру участь в Французькій Соціалістичній партії, в її нинішньому комуністичному інтернаціоналістському, французькому відділенні 4-го Інтернаціоналу. Слухаю свої платівки: якраз зараз Kosjer D (бельгійський емо-хардкор гурт) крутиться, фантастика! Ще в мене є кіт Фелікс, ну і моя любов - Стефані, з якою я розділяю це все (крім вечірок, але це прийде, ха-ха! Я люблю тебе!). Ось і все, я можу здаватись дуже активним, але насправді я багато байдикую. О, так, я теж буду відмовлятись від військової служби з міркувань совісті на мед.огляді (в операційній мої руки залиті кровью, ха-ха).


Чи важливо для вас бути активно залученими в хк-панк сцену? Що це дає вам?


Джером: я думаю, що необхідно залучати людей до створення зінів, організації концертів, створення гуртів, записів, кассет. Це те, що мені подобається, але це справа кожного. Я впевнено респектую і тому, хто бере участь, хто розділяє мої погляди так само, як і тому, хто не вагається бруднити руки. Ця музика мене зворушує, дає можливість знайомства з цікавими людьми, в тебе змінюється розуміння деяких важливих речей.

Себастьян: Я не вважаю себе людиною, яка особливо активна в сцені, маю на увазі, що окрім участі в гурті я більше нічого не роблю, я хотів би зробити зін про хардкор і скейтбординг, але у мене трохи не вистачає ідей; це показує, що робити щось для сцени було б важливим для мене, я б відчував себе менш пасивним.

Лоран: бути залученим до цієї сцени дуже круто. Але ти повинен шарити трохи більше. Створення зіна - це щось надзвичайне, і я думаю, що це найцікавіший і корисний бекграунд для сцени. Що стосується мене, то участь в сцені через гурт і Sidonie приносить мені багато задоволення. Іноді розчарування, але частіше радість. Ці всі вкладення в сцену мені дозволили познайомитися з дуже приємними і цікавими людьми. Так співпало, що завдяки цьому середовищу я і відкрив або зміцнив свої погляди в вегетаріанстві та культурі DIY і т. д.

Майк: я, зі свого боку, думаю, що якщо нам дійсно подобається ця сцена, ми повинні брати участь будь-якими зусиллями. Я беру участь, тому що не хочу бачити, як вона вмирає, вона вже майже мертва, але я особливо багато зобов'язаний цій музиці, тому не дозволяйте хардкору померти, навпаки, поширюйте його.


Що для вас Straight Edge?


Джером: Я не п'ю пиво з спайс-кексами на сніданок. Але між нами: вислів "Straight Edge" мене бісить, він занадто зневажливий через його стереотипи та упередженість до людей, які насправді нічого про це і не знають.

Себастьян: спочатку це було більше про те, щоб не робити, як всі, типу не палити, щоб виглядати дорослими, і не бігти в зал лише як тільки з'являється якась можливість; мене також це не дуже приваблює в будь-якому випадку, враховуючи, що життя досить коротке, щоб не жити його на повні груди; для когось насолоджуватись життям - це бути вмазаним кожні вихідні, вони називають це крутим. З мого боку, я не думаю, що дуже весело проводити цілі вечори не в змозі встати і постійно блювати!

Лоран: Я не вважаю себе стрейт-еджером, принаймні зараз та і з давніх пір. Мені більше не подобається термін "Straight Edge", тому що, як на мене, люди повністю спотворили його. Я міг би жити як чесна людина (я іноді випиваю), але це вибір кожного. Я не підтримую Straight Edge - концепцію. Те, що дійсно турбує мене, полягає в тому, що люди, які вважають себе стрейт-еджерами, стали нетерпимими через цей термін (Я був трохи схожий на них деякий час). Перш за все, це особистий вибір. Бути стрейт-еджером - значить поважати інших, а не відкидати їх. У будь-якому випадку, ми не є SxE - гуртом. З іншого боку, мені сумно бачити, що деякі люди змушені приймати наркотики, щоб бути щасливими. Я не розумію акт куріння, особливо без будь-якої вагомої причини, а потім той факт, що дитина починає курити, щоб "бути дорослим", як і інші, а не для задоволення. Однак мені дуже подобається бути в контакті з людьми, які курять, тому що в цілому дія куріння розслабляє мене (жести, запах...). З іншого боку, очевидно, що деякі курці взагалі не поважають некурящих, і це ганьба (особливо під час концертів).

Майк: я стрейт-еджер, тобто я не курю і не п'ю, Я не розглядаю жінок як сексуальні об'єкти. Бути SxE - це насправді свобода і повага!

Що ви думаєте про дебати щодо легалізації та декриміналізації наркотиків? Чи є для вас різниця між м'якими і жорсткими наркотиками?


Джером: я думаю, що іноді, коли мова заходить про "наркотики", все зводиться до хвастощів, принаймні спочатку. Є явище, мода, яка його оточує. Ми говорили про це вчора ввечері: якби канабіс був легалізований, ми б задалися питанням, що було б наступним псевдо-забороненим препаратом, кокаїн? Коротше кажучи, я вірю в освіту, а не в дебати про декриміналізацію чи заборону. Що я бачу навколо себе, це те, що чим більше люди зловживають, тим більше вони апатичні, нецікаві, тим більше вони відмовляються від реальності. Каннабіс ще не легалізований, а я вже вважаю це безглуздим.

Себастьян: легалізація наркотиків мене б не турбувала, навпаки, вона запобігла б "лайну", яке є в нарко-оберті. Маю на увазі, що у перекупників були б товари кращої якості і, можливо, у великих кількостях, так як легалізація знизила б ціни, так що не було б необхідності "розбавляти" товар чим-небудь, що іноді гірше, ніж сам наркотик! Коли мова заходить про відмінністю між наркотиками, єдиним м'яким наркотиком є, на мій погляд, канабіс, решта - вже інший рівень.

Лоран: Легалізувати наркотики? Я кажу так, чому б і ні. Але ми не повинні легалізовувати важкі наркотики. Я роблю різницю між сильними та слабкими наркотиками. Канабіс повинен бути легалізований у Франції (заборона на нього заохочує людей курити). Алкоголь легальний у Франції, а це наркотик, який більш шкідливий і небезпечний, ніж канабіс. Багато людей у Франції виступають проти легалізації канабісу, хоча часто вони є споживачами алкоголю (я говорю про післявоєнне покоління). Так в чому ж для них проблема? Безсумнівно лише те, що мені не подобається бути покірним, залежним від наркотику і переставати бути самим собою. Ми ж можемо веселитись без алкоголю, я сподіваюся, тому що інакше це означає, що люди сумні по своїй природі?

Майк: я проти декриміналізації або навіть легалізації наркотиків (м'яких або жорстких), я не думаю, що це принесе щось хороше молоді. Крім апатії, може бути. Звичайно, я роблю різницю між важкими і м'якими наркотиками, а потім? Якщо у Франції молоді люди не вмирають від гівна, то в Гватемалі фермер і його сім'я вмирають, тому що їх змушують вирощувати мак (або коку для важких наркотиків) за рахунок зернових або овочів, в той час як ми спонукаємо їх на страждання, і все це тому, що дрібний буржуа хоче отримати кайф на кілька хвилин.


Останнім часом навіть у Франції ми все частіше чуємо про організації по боротьбі з абортами... що це означає для вас? Яка ваша думка про аборти?


Джером: це право дуже важливо для мене, воно має першорядне значення. Я проти зловживань, звичайно, часто кажуть, що аборт - це не засіб контрацепції, я безумовно вважаю, що це міф, думати, що жінки абортують просто, неодноразово і без травм. Нещодавно я дізнався, що іслам не засуджує аборти, не знаю добре це чи ні? Але мені вже в горлі сидить усе це католицьке середовище середнього класу, яке змішує все в ім'я певної моралі. Мені часто хочеться відправитися в хрестовий похід проти поплічників Ватикану. Знову ж таки, освіта дозволить уникнути багатьох драм, це також залежить від батьків, щоб взяти на себе відповідальність і зрозуміти, що підлітки мають інтимне життя.

Себастьян: для мене аборт - це додаткове право жінки вирішувати за своє тіло, а що стосується людей, які протестують проти цього права, то я не бачу, яка їм справа, якщо молода жінка хоче зробити аборт; це стосується тільки її і людини, яка зробила її вагітною.

Лоран: право на аборт - це найважливіше право, яким володіють жінки. Неприпустимо, що деякі люди все ще виступають проти цього. Ці люди не повинні вважати це проблемою, це неможливо! У всякому разі, ці люди часто абсолютно нетерпимі до релігійних фанатиків. О "боже правий", ти тримаєш нас під контролем... Пісня Jasemine - Choix повністю відповідає на це питання для мене. У всякому разі, це моя думка: "Як ми можемо оскаржувати їх право на контроль над своїм тілом? Як ми можемо відмовити їм в цьому виборі?"

Майк: розбити морди і в карцер всіх борців з абортами. Це право, яке, до речі, було введено більшовиками в 1917 році в Росії і яке було прийнято тільки в 1975 році (всього 20 років тому) у Франції - не підлягає сумніву!

Ви голосували на останніх президентських виборах? Здається це час змін, чи вірите ви в це?


Джером: я вже нічого не пам'ятаю. Так, я вірю в ці зміни з тих пір, як справді бачу їх. Але зміни не означають поліпшення. У всякому разі, я знав чого очікувати. Тут немає нічого дивного. Люди хотіли мати право правити, ми не повинні очікувати політики соціальної справедливості.

Себастьян: так, я голосував, але в другому турі я нічого не поклав в конверт, а що стосується змін: я думаю, що вони відбуваються, але не в хорошому сенсі!

Лоран: я голосував на президентських виборах, але тільки в першому турі. Однак не було жодного кандидата і особливо жодної партії, яка мені дійсно подобалася б, за винятком одного кандидата. Цей другий тур був маскарадом. У всякому разі, президентські вибори ніколи не приносили ніяких реальних змін. У кожному другому турі на кожних виборах завжди присутні одні й ті ж політичні партії: ПС (Соціалістична партія), РПР (Об'єднання на підтримку республіки; неогалістська консервативна політична партія, заснована Жаком Шираком), ОДС( Союз за демократію у Франції; правоцентристська політична партія, заснована як виборчий альянс на підтримку Валері Жіскара). Це божевілля, ні!? Люди постійно скаржаться на це, і все ж вони вибирають тих же придурків. Що мене здивувало, так це перемога Ширака. Що в ньому добре, це те, що можна й надалі сміятись над його дурницями, але ми також будемо і плакати. Найбільшу тривогу на цих виборах викликає затвердження Національного Фронту і її лідера Ле Пен. Поки у нас є така політична система у Франції, як на даний момент, та й у світі, якщо вже на те пішло, нічого ніколи не зміниться.

Майк: Я не голосував на останніх президентських виборах, а що? - давайте серйозно, між Жоспеном і Шираком, з чого тут вибирати?


Військова служба... чи маєте намір служити? Чи вірите ви, що одного разу ми зможемо стати свідками скасування призову?


Джером: я особливо маю намір отримати звільнення, так як я глухий на одне вухо, але в іншому випадку я не сумніваюсь, що відмовлюсь з міркувань совісті, як Майк і "М'ячик". У мене є друг, який має ідею, яка йде всупереч щодо служби, і вона не здається мені такою вже й дурною. Він вважає, що якби одного разу сталася свого роду громадянська війна (а чому б і ні?) або "революція", то у наших прекрасних ліворадикальних ідей було б мало шансів перед обличчям праворадикальних людей, які вміють воювати.

Себастьян: Я не збираюсь віддавати честь французькому прапору, бути одягненим в хакі і все таке. Я не думаю, що мене візьмуть, так як я тільки що переніс операцію на коліні, і, схоже, їм не подобаються люди з проблемами суглобів, круто! Що стосується скасування призову, то це була одна з обіцянок перед виборами нашого нового президента, але знову ж таки: я думаю, що це те, про що він забув наступного дня після свого обрання.

Лоран: національна служба - це аберація. Сам факт вивчення військової техніки викликає у мене огиду. Ми повинні виконати свій обов'язок перед Вітчизною! Але за яким правом і для якої країни? У мене немає батьківщини. Я француз, але не патріот. Готуйтеся до війни, якщо хочете миру. Але якщо всі готуватимуться до війни, вони підуть цим шляхом. Скасування державної служби у Франції - просто не сподівайтес. Я за скасування державної служби, але не за професійну армію теж. Який контроль ми могли б мати над такою армією? Уявіть собі на мить, що корумповані або жадібні до влади генерали хочуть захопити владу у Франції. Якби справа була тільки в мені, я б вже скасував всі види армій у Франції і в світі. Але ви повинні бути реалістами, я думаю! На жаль, ми не застраховані від фашистського чи подібного путчу... Давайте завжди пам'ятати війну 39-45 років. Фашистська небезпека все ще існує. Давайте не будемо забувати. У разі фашистської агресії будь-якого роду боротьба - це важливо.

Майк: я відмовляюся від військової служби з міркувань совісті, і я сподіваюся коли-небудь побачити кінець військової служби, я думаю, що в той час всі люди будуть братами, і вони зрозуміють, що їх найлютіші вороги знаходяться в їх власних таборах!


Ви боїтеся майбутнього? Якими ви бачите себе і весь інший світ через десять, двадцять, тридцять років?


Джером: і так, і ні. За те, що я можу частково контролювати, тобто за своє особисте майбутнє, я не боюся; це залежить від мене, щоб зробити правильний вибір, наприклад, щодо мого навчання, чи щодо людей з якими я спілкуюсь. Що стосується майбутнього мого оточення, то я, зізнатися, налаштований досить песимістично. Я не бачу речей, які заспокоюють мене, так багато дурниць всюди. Так що через 10 років, 20 або 30 , я сподіваюся бути здоровим, пристрасним і перш за все не соромитися того, що я міг би зробити. Насправді я насилу уявляю собі майбутнє.

Себастьян: насправді майбутнє мене не лякає, але це правда, деякі речі іноді змушують мене думати про наслідки, які вони можуть мати в майбутньому, особливо війни, які йдуть всюди, насправді це те, чого я найбільше боюся: війни, але хух, з того боку, здається, все стає краще (Боснія), відчувається полегшення. В іншому випадку, відверто кажучи, я не бачу, що буде зі мною через кілька десятиліть, сподіваюся все ще бути здоровим.

Лоран: я песиміст. Я бачу майбутнє світу досить похмурим. Забруднення навколишнього середовища, економічні проблеми, війни, хвороби, бідність і т.д. Я не знаю про своє особисте майбутнє. Я не ворожка, так що... Тільки у Бога є відповідь. (У Бога ніколи не було відповідей, або вони були хренові.)

Майк: Я не боюся майбутнього, Я не знаю що мене чекає! І я навряд чи ясновидець або інший напівбог, щоб навіть уявити, яким я буду через 10, 20, 30 років.


Не могли б ви розповісти нам про тексти ваших пісень? Вони важливі для вас? Менше, ніж музика? Чи так само?


Джером: незважаючи на те, що я більше не пишу тексти для Peu Étre, вони залишаються дуже важливими для мене, і я можу чудово знайти себе в Майку, манера написання якого мені дуже подобається, і в сенсі і в формах.

Лоран: тексти наших пісень значать дуже багато. З тих пір як Майк став повноцінним вокалістом, він пише лірику, і я просто знімаю перед ним капелюх. Хороша робота, на мій погляд. Взагалі, я дуже люблю всі ці тексти і вірші (благословенний поет наш Майк). Всякий раз, коли він придумує лірику, ми заглядаємо в кожну стрічку. Щоб їх прийняти, вони повинні сподобатися всім, так само як і гітарні партії. Ми дуже мало змінюємо в його текстах, тому що вони чудові. Крім того, він пише на теми, які зачіпають мене, тому я щасливий. Я сподіваюся, що його лірика також торкнеться людей, які слухають "Peu Étre". Мені подобається читати його вірші.

Майк: я пишу більшість текстів для Peu Étre; для мене, і я думаю, що можу говорити за всю банду, лірика настільки ж важлива, як і музика.


Які гурти впливають на вас і ваші музичні смаки?


Джером: їх багато і кожен раз нові. Я не знаю, чи впливають вони на мене так, щоб я придумував щось нове на гітарі. Я люблю FingerPrint, Jawbox, Hoover, Fuel, Action Patrol, Vanilla, Ivich, Rain Like The Sound Of Trains, Ananda, Shatter The Myth... Список дуже довгий, мені подобається багато слухати.

Себастьян: насправді немає жодного гурту, який особливо вплинув би на мене, але ті, яких я люблю, дуже багато і вони досить різноманітні в своїх стилях. По-перше, є Elements of Need, FingerPrint, Half Man, Vanilla, Merel, Los Crudos, Sedition, Against All Hope, Disaffect, Monster X, Nations On Fire, потім ще, скажімо так, більш "веселі" гурти, такі як Pennywise, No Fun At All, Ten Foot Pole та інші; А, так, я ще реп трохи слухаю.

Лоран: є багато гуртів, які впливають на мене. Мені подобається багато французьких: Jasemine, Vanilla, Undone, Symptom Of Isaac, Anomie, Ivich, Weep, Hebb, Ananda, Thrill Of Confusion, а ще є Finger Print і Shatter The Myth. І, звичайно, Carther Matha.

Майк: Merel, Rye, Monster X, Current, Shotmaker, Kosjer D, Shatter The Myth, Anomie, Undone, Dive, Frail, Scapegrace, Iconoclast, Bob Tilton, Po!, Second Story Windows.

Хммм, скоро будем завершувати... Так що? Які у вас плани?


Джером: у нас їх кілька. Більше всього на світі ми хочемо виступати. Потім йде "Автономна" компіляція і спліт з Anomie. Також касетні компіляції і реліз спліту з Union of Uranus, якщо все буде ок.

Себастьян: ми з Джеромом створили ще один гурт Carther Matha, разом з нашим другом Антуаном, це більш швидкий гурт, ніж Peu Étre в музичному плані.

Лоран: концерти грати, "Автономна" компіляція, спліт з Аnomie, Ivich. Багацько проектів, але я трохи ледар.

Майк: багато концертів! І чому б не зіграти в Нью-Йорку біля підніжжя статуї Свободи!?


Ну все. Щось додасьте для завершення?


Джером: Так, я хотів би додати, що я задоволений тим, що відбувається у Франції. Все більше і більше годних гуртів, які починають грати, що дозволяє нам грати і в інших місцях. Хороші фанзіни, платівки, які виходять, багато цікавих людей, в яких є бажання щось робити. Сподіваюся, що так буде і далі. Велике вам спасибі за інтерв'ю. Мені дуже приємно бути у вашому дуже крутому фанзіні, щиро, пишіть нам ще.

Себастьян: дідько, дякую, Олів'є, за інтерв'ю!

Лоран: Велике тобі дякую, Олів'є. Вдачі. Вибачте, якщо я ніс срану нісенітницю.

Майк: Sugar & Spice, Portobello Bones, Condense, Prohibition, Cut... все це пахне ще гірше, ніж лайно, так що не купуйте це лайно. Велике дякую тобі, Олів'є, ти в курсі, що ти входиш в ТОП-10 французьких сценографів? Я пишаюсь тобою! Цілую. Хай живе інтернаціональний революційний соціалізм!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інтерв'ю з Gantz від Shoot Me Again за 6 травня 2005 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)

Інтерв'ю з Daïtro від DIYconspiracy за 1 березня 2008 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)

Інтерв'ю з Birds In Row від DIYconspiracy за 16 листопада 2015 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)