Інтерв'ю з UNDONE. Tilt! #8 1994 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 1)

Що ж тут сказати? Милі, турботливі та інтелігентні люди... просто мають бути в такому зіні, як цей...


Крістоф: барабани / Стефан: гітара / Салліван: вокал / Стю: бас


Коли я вперше почув назву гурту, я одразу почав думати про біфштекс. Я думаю, це ж не зовсім воно. В чому ідея назви?


Крістоф: ну, я не зовсім розумію, що ти маєш на увазі щодо біфштекса, вибач! Але я ненавиджу біфштекс... (Від редактора: Так я і думав. Хіба "undone" - це не один із способів, якими люди готують стейки?...)

Саллі: може я і дурень, але я не бачу ніякого зв'язку між Undone і йобаними "шматочками моїх мертвих кращих друзів". Це дурне пояснення, я розкажу реальне... На початку ми ніколи не добивалися якогось результату, все, що ми робили, виявлялося поганим, не до кінця завершеним; і в той же час ми й розуміли, як все на землі недосконале і не розвинене, людина перш за все! (Ред.: він має на увазі недосконалу людську расу.) тому ми визначили себе одним словом...

Стеф: "Недосконалі"...Тому що я думаю, що це те, чим є ми всі... Тому що нам, нашому суспільству, завжди чогось не вистачає, щоб бути вільними. Ідея створення гурту або чогось ще в HC/punk-сцені (дістро, концерти, зіни) безумовно, народжується з цього недоліку; тому ми шукаємо інших людей, інше життя... щось більше, ніж наше звичайне життя.


Стефан, я знаю, що ти вивчаєш історію культури. Як ваші викладачі та однокурсники ставляться до сцени HC/punk; де вони розміщують його між всіма субкультурами в андеграунді?


Стеф: так, я вивчаю історію мистецтв. Як правило, студенти або викладачі не знають, що таке HC/punk і що це взагалі означає. Для них це просто ще один музичний стиль для" дітей " на кшталт Хард-Рока або просто мода. Єдине, що вони знають, можливо, це те, що вони могли б прочитати або побачити на телебаченні: карикатурна версія (наркотики, пиво, насильство, секс і рок-н-рол). Я намагався говорити зі студентами про такі речі, як D.I.Y., панк-сцена, що це не тільки музика, а й політика... Іноді вони заінтриговані, але дуже часто не розуміють або просто не хочуть мати з цим нічого спільного. Здається, що ми живем в двох різних світах, і в цілому всі студенти, яких я зустрічаю, часто настільки нудні і претензійні, що у мене немає можливості нормально відкритись із ними.

Салліван, деякі люди робили зауваження з приводу цієї футболки "модної" марки Стуссі? Ти так одягався, коли грав у Поперінгу. Як ти взагалі реагуєш на це?


Саллі: така реакція робить мене по-справжньому щасливим. Це ще раз доводить мені, що ще залишилися придурки, які ходять на концерти, щоб подивитись, чи все модно, а не приходять в першу чергу, щоб оцінити музику! Але це досить кумедно, наступного разу я одягну свій "панк-костюм" або, можливо, футболку якогось супер модного гурту.

Стеф: їм сумно, у них все ще є такі безглузді і дійсно дурні думки, але я не маю до них ніякого відношення, вони мене не цікавлять. Я просто сподіваюся, що одного разу вони зрозуміють свою власну безглуздість... Створювати гурт, що грає концерти, - це зустрічатися з людьми і передавати їм свої почуття, ідеї за допомогою нашої музики, а не хизуватись своєю зовнішністю. Це не парад мод. Судити про когось тільки по тому, як він одягається, для мене те ж саме, що судити про когось за його кольором шкіри, статі, фігурі... Це дискримінація. Так що вибачте, якщо ми недостатньо добре одягаємося, якщо ми недостатньо гарні і м'язисті або якщо ми образили людей своєю потворністю... Це не було в наших цілях ... 

Деякі дівчата на концертах іноді роблять акцент на те, як добре виглядають хлопці на сцені. Це змушує почувати вас добре чи навпаки ображає (можливо їх цікавлять тільки ваші тіла, а не ваші ідеї)? Чи називаєте ви таку поведінку сексистським (протилежне було б названо саме так) або ці жінки взагалі просто хочуть помститись чоловікам, які зазвичай поводяться з ними таким чином?


Кріс: я дійсно відчуваю, що є кілька відмінностей між цим ставленням і гнітючим поглядом, який чоловіки мають на жінок... Я б, напевно, назвав це сексизмом, оскільки це сексистське ставлення. Я знаю, що жінкам доводиться терпіти стільки лайки від чоловіків, принизливі погляди, але якщо вони поводяться так, щоб просто довести собі, що вони можуть бути такими ж дурними, як чоловіки; тоді добре... Я сумніваюся, що це щось змінить... Я думаю, що у нас все ще є залишки нашого подвійного статевого утворення, навіть у тих, хто має найбільшу антисексистську позицію, тому не завжди так легко впоратися з цією проблемою. Я маю на увазі, що якщо бути антисексистом - це просто носити правильний одяг і говорити правильні слова, то я не впевнений, що ми коли-небудь зможемо змінити ситуацію по-справжньому. Боротьба з сексизмом - досить складна проблема, і "нічого" - це не завжди чорно - біле...

Саллі: як і у випадку з футболкою "Стуссі", я бачу, що люди приходять на шоу тільки для того, щоб подивитися, як одягнені інші. Я ненавиджу цих людей, які судять про гурт по тому, як він виглядає. Не важливо, чоловік це чи жінка: вони просто нічого не розуміють.


Крістоф, те, що ти поширюєш через свій "Стоунхендж Рекордс", досить дешеве. Як тобі вдається утримувати ціни на такому низькому рівні і що ти думаєш за інші команди, які продають набагато дороще?


Кріс: Ну... Коли я тільки починав, я просто знаходив записи, які хотів собі мати та які були важкодоступні для мене... Насправді мене не хвилювали ціни, і я не був зацікавлений в некомерційній етиці. Напевно, у мене було дуже егоїстичне ставлення до цього питання. Але це було чотири роки тому, і з тих пір багато чого змінилося в моєму житті. Я відкрив для себе D.I.Y./некомерційну етику і дійсно відчув себе на своєму місці... Деякі скажуть, що це просто стрибок на підводні камені. Я так не думаю, але, можливо, кожен бачить речі по своєму?!? У будь-якому випадку... Що стосується зараз, я думаю, що можливість продавати речі за дуже низькою ціною є чимось важливим, оскільки це дозволяє майже кожному отримати те, що йому хотілось б. Крім того, якщо ми хочемо створити "альтернативу" цій системі, заснованій на жадібності і грошах, то, можливо, нам слід почати з уникнення прибутку. Думаю, що не повинно бути конкуренції з тими, хто має найдешевший матеріал... Я не хочу ставати професіоналом і не хочу підтримувати людей, які це роблять, і це єдине, що я можу сказати з цього питання...

Я помітив, що ви перекреслили логотип та інструкції французької організації з захисту авторських прав на етикетці вашого 7". Якісь думки або філософія за цим стоять? Чи важко уникнути SACEM у Франції?


Стеф: коли ми вирішили видати 7" (проблема була такою ж, як на 7" у Fingerprint), нам сказали, що всі ці інструкції обов'язково потрібно дотримати, тому що це питання прав релізу (хоча ми не маємо ніякого відношення до SACEM (Спільнота музичних авторів, композиторів і видавців - Французька професійна асоціація зі збору платежів для авторських гонорарів і захисту авторських прав музичних авторів, композиторів і видавців, або будь-якої іншої форми бізнесу/шахрайства). Але це було непорозуміння, здавалося, що це неправильно, це не наш справжній обов'язок.

Кріс: коли ми робили платівку, наш видавець сказав нам, що абсолютно неможливо уникнути цього лайна, якщо ми хочемо друкувати платівки у Франції... Ми ніколи не давали ні копійки, щоб "захистити" нашу музику... Авторські права - це нісенітниця собача, і нам наплювати, якщо хтось захоче використовувати деякі з наших мелодій... Ось чому ми викреслили цей текст. Тому що це було щось нав'язане нам, і ми навіть не підтримуємо це! Ми не хотіли йти на компроміс з капіталістичною системою. Єдиною альтернативою, яку ми знали, був один хлопець з Чехії, але ми чули про нього багато поганих історій, ми не хотіли втрачати наші гроші і вирішили зробити пресинг у Франції. Ось і вся історія!!! ДО БІСА АВТОРСЬКІ ПРАВА!!!

Саллі: ми не хотіли, щоб будь-яка з цих організацій із захисту прав авторів поставила позначки на наші речі, але вони поставили їх, і ми викреслили їх. Ми хочемо контролювати наші власні речі без їх так званої допомоги.

Ви всі живете в передмісті Парижа. Ви, ваші друзі та хлопці з Pikaia (lvich та інші)схоже, створили альтернативу дорогим концертам з великими американськими гуртами в таких "чудових" місцях, як Espace Ornano і Elysée Montmartre в центрі Парижа. Які ваші наміри, як ви працюєте і чи вважаєте себе "успішними"?


Кріс: ми намагаємося створити щось нове, далеко від тих, хто заробляє гроші, і тих, хто хоче спекулювати з HC/punk... У нас є місце для концертів, і ми намагаємося влаштовувати шоу щомісяця. Ми не продаємо там пиво, тому що вважаємо, що фінансувати ХК/панк-шоу на гроші алкогольної індустрії було б лицемірством... Це все одно що, з одного боку, заперечувати капіталістичні цінності, а з іншого-використовувати їх. Але тут немає абсолютно ніякої заборони. Ми відчуваємо, що не можемо нікого обмежувати. Обмеження - це не наше визначення революції! Таким чином, будь-хто може вільно пити пиво, вино і т.д., якщо йому цього хочеться. Прямо зараз(Ред.: літо 94-го) ми поставили чотири шоу і влетіли на двох з них... Проблема в тому, що з деяких причин не дуже багато людей відвідує їх. Може того, що ціна на дверях досить низька, а гурти не такі вже популярні, змушує людей думати, що це буде гівно, а не концерт або щось в цьому роді...

Чи дійсно ця нова хвиля французьких хардкор-гуртів, яку ми спостерігаємо, є вибухом? Ви і ваші співвітчизники нарешті вивчаєте іноземні мови?


Кріс: у нас тут відбуваються дуже цікаві речі... Багато людей стають активними і намагаються внести зміни в своє життя, а не просто споживають "швидку/сердиту музику". Це досить позитивно! Може це не так вже й сильно змінить ситуацію, але ми всі намагаємося щосили знайти якісь рішення!

Стеф: насправді це не вибух, але ми точно ситі по горло ситуацією з HC/punk у Франції: концерти і платівки з високими цінами, так звана "альтернативна музика"... Тому ми вирішили робити все самі відповідно до наших власних уявлень. Я радий бачити, що тепер ситуація починає змінюватися разом з новими людьми, які повністю втягуються в сцену, організовують концерти, займаються дистрибуцією... Це дає надії!

В пісні "Loud Silence At Home", як сказали б деякі люди, ви проповідуєте провину нас - людей на заході перед ситуаціями в 3-му і 4-му світі. Я згоден, що ми несемо відповідальність за те, що там відбувається. Що ви скажете людям, які не можуть прийняти/впоратися з цією відповідальністю?


Саллі: лицемірство - це те, що робить нас усіх винними, навіть якщо ми можемо прийняти, що ми всі відповідальні за те, що відбувається в 4-му (і 3-му) світі. Так, ми лицемірні, тому що ніхто з нас не підійде до безхатька і не скаже: "Ну, приходь до мене додому, живи тут, що моє, те і твоє." Хоча ми знаємо, які вони бідні!

Кріс: що ми можемо сказати??? Просто озирніться навколо і спробуйте відкрити очі і подивитися, що насправді роблять західні країни! Звичайно, ми винні. Винні у тому, що були лицемірними і мовчазними. Що ж... може бути, це просто провина, тому ці люди по своєму праві... Ми всі повинні закрити очі, тому що почуття провини - це модно... Ну ж бо! Немає нічого поганого в підтримці Mcdonald's... Бачите? Це просто єбана провина, якась модна дитяча гра препубертатного віку... Ви розумієте, що я маю на увазі? Ну, немає нічого поганого в тому, щоб мати привілеї і пишатися ними! Це все повне лайно!

Чи дійсно Ви вірите ультраправим партіям (які, здається, перемагають скрізь у Європі), коли вони кажуть, що вони хочуть бути незалежними, і не хочуть брати участь у будь-яких урядах?


Стеф: якщо вони не хочуть брати участь ні в якому уряді, як вони прикидаються, тоді чому вони погоджуються слідувати парламентській системі, яку вони (Національний фронт, наприклад) заперечують з самого початку свого існування? У 1986 році Ле Пен і Національний фронт, маючи 9,73% електорату, отримали 35 місць в "Національних зборах" (до того, як були виключені в 1988 році). Всі ці партії і особливо Національний фронт (який фактично має всі ультраправі тенденції) - це набагато більше, ніж просто протестні рухи; досить подивитися, що відбувається в Італії, Німеччині... Це ж очевидно.

Кріс: якщо вони насправді не хочуть брати участь ні в якому уряді, то чому вони витрачають стільки енергії, часу і грошей, щоб домогтися обрання депутатів?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інтерв'ю з Gantz від Shoot Me Again за 6 травня 2005 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)

Інтерв'ю з Daïtro від DIYconspiracy за 1 березня 2008 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)

Інтерв'ю з Birds In Row від DIYconspiracy за 16 листопада 2015 (ЗІРВАНІ ГОЛОСИ #2 ШАНОВНІ, ВАШ ДІАГНОЗ FRENCH SCREAMO ЧАСТИНА 2)